ינואר 2014
ינואר 2014 בגיליון השישי של פלטפורמה אנו ממשיכים לדון במקומו של המוזיאון בתהליכי חינוך ובמקומם של אנשי החינוך בעשייה המוזיאלית במדור הקשרים
זה בידיים שלנו: על שילוב המלאכה בחינוך לאמנות אבי ואמי נפגשו בסמינר למורים, שם למד הוא להיות מורה לאמנות, והיא – מורה למלאכה אכן, עד שנות התשעים היה
שיקולים ודילמות בהקמת תערוכה: הזווית של אנשי החינוך מידת מעורבותם של צוותי חינוך בפיתוח תערוכות במוזיאונים היא לעתים רבה מאוד, לעתים חלקית ולעתים חסרה לגמרי לפעמים רק אוצרי
שיח אחים אוהד ואלדד שאלתיאל הם שני אחים אמנים שעוסקים בהוראת האמנות אלדד הוא אוצר מחלקת החוגים במוזיאון ישראל ירושלים, ואוהד הוא
עיר המוזיאונים קירוב התרבות לילדים היה למפעל חייה של חנה הרצמן, מנכ"לית עיריית חולון, והיא מקדמת אותו במרץ מעורר התפעלות ב-20 שנות
רעיונות מן המגירה של סמדר: מה זה הקשקוש הזה? מדוע קל להסביר מה ההבדל בין מוזיקה לרעש יותר מאשר בין יצירת אמנות לקשקוש? כיצד נוכל לתאר חוויית התבוננות בתמונה