ינואר 2015
דבר המערכת
ינואר 2015
בגיליון חגיגי זה, שפותח את השנה האזרחית, מתייחסים כותבים שונים למגוון רחב של דרכים שבהן המוזיאון מממש את עצמו ככלי
הקשרים
טביעות אצבע על אבן, חומר, שיש או נחושת מותירות שומן – לא כתם
"…אם אתה מוכן לעזוב את אביך ואת אמך, את אחיך ואת אחותך, את אשתך ואת ילדיך ואת חבריך, ולעולם לא
דילמות
על האחריות בהוראת האמנות
השנה התחלתי לעבוד כמורה במגמת אמנות בבית-ספר תיכון מתוך כך עלתה באופן טבעי שאלת טיבה של האחריות הנדרשת ממני ביחס
אנשים
"אמנות היא לא מותרות"
איה לוריא, מנהלת מוזיאון הרצליה והאוצרת הראשית שלו זה כשנה, מאמינה שייעודו של המוזיאון הוא ליצור דיאלוג בין אמנות לקהילות
מיזמים
המוזיאון כספר לימוד
משולש המושגים אמנות-מוזיאון-קהל ניצב בבסיס הלימודים במגמת האמנות "טריפתיכון" של מוזיאון ישראל, ירושלים תלמידי תיכון מרחבי העיר מתכנסים פעם בשבוע
הפעלות
על כל פנים
אמנים רבים מצאו כי הביטוי האמנותי שלהם מקבל משמעות אישית, מיוחדת ועמוקה כשפניהם הופכות למצע הציור גם אתם יכולים האמן
זווית אישית
הולך בין נפילים
היתה תערוכה אחת, לפני כמה שנים, במוזיאון של ברונקס, שנצרבה לתמיד בחבילה אחת עם זכרון הנסיעה אליה; הסאבוויי האפרורית, היציאה