ספטמבר 2016
דבר המערכת
ספטמבר 2016
שלום רב, האם יצירת אמנות נתפסת באופן דומה על-ידי מבקרים צעירים ומבוגרים? כיצד ניתן לטפח קשרים בין מבקרים מרקעים חברתיים-תרבותיים
הקשרים
לְעולם אין רק סיפור אחד
אמנות בבית הגפן כדיאלוג בין-תרבותי בהרצאה "The Danger of a Single Story" ("הסכנה שבסיפור יחיד") סיפרה הסופרת ילידת ניגריה צ'יממנדה
דילמות
תור התואר
יותר ויותר סטודנטים בעולם בוחרים במסלולים אקדמיים ללימודי חינוך מוזיאלי, תחום שעד לא מזמן נלמד בעיקר תוך כדי הכשרה מעשית
אנשים
"עמדי כמו נחל, לכי כמו הר"
ראיון פרידה מיוחד עם טלי גביש, ראש אגף הנוער והחינוך לאמנות במוזיאון ישראל, המסיימת את תפקידה ומסכמת את שנות פעילותה
מיזמים
רמברנדט, למה?
ילדים אוהבים לשאול שאלות לא תמיד אנו, המבוגרים, יודעים להשיב עליהן לפעמים אנחנו מאלתרים תשובה מתחמקת, לפעמים אנו עונים באופן
הפעלות
כולנו ביחד, וכל אחד לחוד
מכירים את הרגע שבו אתם צועדים במוזיאון כחלק מקבוצה, ופתאום משתוקקים לראות מה יש מעבר לקיר, אבל לא נעים לכם